Po więcej szczegółów odsyłamy: http://poradnik.ngo.pl/wiadomosc/2158375.html
wpis w: Aktualności
Dotychczasowe regulacje nakładały na wszystkich administratorów danych osobowych obowiązek posiadania instrukcji zarządzania systemem informatycznym oraz polityki bezpieczeństwa. W zależności od zakresu działań administratora powstawać mogły jeszcze inne dokumenty, takie jak: ewidencje upoważnień, plan sprawdzeń czy umowy o powierzeniu przetwarzania danych.
Wprowadzenie RODO przynosi całkowitą zmianę filozofii postępowania z danymi osobowymi. Zgodnie z nowymi regulacjami, co do zasady, nie będzie żadnego wykazu dokumentów obligatoryjnych. RODO nie przewiduje również stosowania żadnych konkretnych rozwiązań lub procedur. Decyzja o podjęciu określonych działań pozostaje w gestii administratora danych lub podmiotu przetwarzającego.
Ostatnie wpisy LGD BDN
- Komunikat dotyczący naboru 4/2025/EFRROW – Poprawa dostępu do usług dla lokalnych społeczności - 30 maja, 2025
- Komunikat dotyczący naboru 5/2025/EFRROW – Poprawa dostępu do małej infrastruktury publicznej - 29 maja, 2025
- Komunikat dotyczący naboru 5/2025/EFRROW – Poprawa dostępu do małej infrastruktury publicznej - 15 maja, 2025